THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

Wednesday, February 6, 2008

Al Barakah International School

Dah seminggu aku bersekolah di sekolah ni. Aku belajar di gred 6. Kelas aku sangat bising, terutama sekali kalau guru tiada di dalam kelas. Kawan-kawan aku ramai dari Pakistan.Kawan-kawan aku ada yang muslim dan ada juga kristian. Warna baju uniform sama dengan warna kulit gajah tua. Tempat bermain bola pun sebesar gelanggang basketball. Cikgu pun teruk sampai panggil pelajar stupid boy.
Satu hari, kawan aku kata kat aku,"This teacher is very bad. She teachs to listen to music, not to the Quran," aku tergelak dengar dia cakap macam tu kat aku. Mula-mula di sekolah memang susah, aku kena salin balik semua pelajaran mula dari bulan Disember 2007. Kat sini aku kena belajar French.

1 komen:

Anonymous said...

Hee You Study At Arabic?...
Please Send Your Answer At Yahoo! E-Mail No Answer In This Blogs...