THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

Wednesday, December 12, 2007

Hari ini hari ke-31 aku berada di Jeddah, Arab Saudi. Aku tinggal di 24 Alcazar, Sierra Village, Arabian Homes. Kawasan perumahan ni dikawal rapi oleh tentera arab. Tiap-tiap kenderaan yang ingin memasuki kawasan ni akan diperiksa oleh tentera terlebih dahulu.Setiap hari Selasa, jam 1630 aku bermain boling dengan kawan- kawan yang tak dikenali. Kat sini kitorang cuti hari Khamis dan Jumaat. Hari Khamis aku aku ikut ayah aku pergi ke bandar naik bas yang disediakan oleh pihak perumahan. Hampir setiap hari adik-adik aku mandi kolam yang ada kat depan rumah. Tapi baru-baru adik aku tak mandi kolam sebab kena study.Kolam biasanya kosong sebab semua orang pergi kerja. Lagi satu sebab banyak sangat kolam kat sini.

3 komen:

Anonymous said...

hee muhtaram ngapa kau tak cakap kau nak buat website haa?...

muhtaram said...

suka ati akulaa kau peduli hape

Anonymous said...

Guano Toww