THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

Saturday, April 26, 2008

Cuaca...

Hari ni hari yang paling berangin dan paling panas dalam tahun ni. Aku yang duduk kat dalam bas pun terasa bahang panas kat luar. Bila aku bukak tingkap aku rasamacam betul-betul tengah duduk di tengah-tengah padang pasir yang tidak berawan, berangin tapi anginyang betul-betul panas seperti seseorang meniup angin dari atas api.Walaupun aku buka tingkap aku tengok kat seluar aku yang hitam penuh dengan debu-debu.Aku rasa hari ni macam jerebu kat Kuala Lumpur, tak nampak 200 meter di hadapan.Mata aku pedih kerana termasuk debu kedalam mata aku.

1 komen:

Wan Ahmad Faiz said...

Hello Muhtaram Wak Pee?....
Mung Dok Jeddah Lamo Ko Jeddah Baru?...Maso Aku Gii Jeddah Aku Dok Jeddah Lamo...Muhtaram Mung Selama Aku Ado Kak Mekkah Nii Kau Tak Rajin Kee Pergi ke Buat Umrah?... Aku Punya Tunggu nak jumpa Ngan Luu kalau-Kalau Kau Ado tengah Buat umrah Boleh Gii Jale Putar Bandar mekkah ....Nanti Kau Tunggu Gambar Ape Yang Aku Akan Hantar Kat Mung...
Aku Tokleh Lamo Sebab aku Sekare Dok Bahrain Nok Tunggu Kapal Terbang Balik Ke malaysia Ok Laa Assalamulaikum....