THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

Monday, June 16, 2008

Taku nak balik mesia?

Takut nak balik mesia? Satu soalan yang tak dapat nak dinafikan lagi. Aku sebenarnya memang hepi nak balik, tapi rasa takut tu tetap ada.

Kenapa? Banyak sebabnya. Antaranya:- takut nak pergi sekolah baru, takut jumpa kawan baru dll. Dah la aku kena pergi sekolah baru, asrama pulak tu. Tak sampai seminggu duduk kat mesia, dah kena pergi asrama. Banyak barang kena beli sebelum pergi sekolah. Eh, camne aku nak basuh baju? (bukannya tak tau, tapi tak biasa).

Sempat ke nak beli kelengkapan sekolah? Aku bukannya ada banyak masa.

Satu lagi, dulu aku tak datang sini. Alasannya nanti susah nak biasakan diri. Bila dah datang sini n dah biasa, kena balik mesia. Susah betul la. Kadang-kadang (selalu sebenarnya) rasa macam tak nak balik je. Tapi selalu (kadang-kadang sebenarnya) teringat kat kawan-kawan kat mesia (entah-entah diorang dah tak ingat kat aku… aku rasa memang tak ingat dah…hehehe).

2 komen:

Muneerah said...

lorh~ cian dier..
tu lah masa nyer nk berdikari...
lama2 ok laa...

meo188 said...

waduh... ganas tul...

slm mesra..